February 13, 2008

De pijn overwonnen


We hebben ons avontuur bij de pijnbestrijding dan beleefd en ik moet zeggen het is een raar idee, dat het nu eens even geen pijn meer doet zoals dat meer dan twee jaar lang het geval was. Het moet nog blijken want op dit moment is er nog pijn omdat de spuiten er in zijn geprikt en dit geeft even een heftiger pijnbeeld dan voorheen maar als positivo heb ik goede hoop, ook het tens apparaat doet zijn werk zeer goed en ik heb me dan ook eindelijk een keer zonder klachten achteraf op wat licht huishoudelijk werk kunnen storten. Ik heb sinds jaren weer eens fluitend de kamer lopen dweilen. En dat is best een geweldige gewaarwording als je jezelf zolang in de rem hebt moeten trekken. Ik voel me weer een volwaardig persoon al zal ik voor de rest van de wereld een "kreupele" blijven. Maar ja, Ik kan alleen maar juichen van vreugde en weer ouderwets mijn kwajongens kostuum aantrekken. Ik ga weer heel veel stoute dingen doen. De arts heeft me wel gewaarschuwd dat ik mezelf nu niet moet overschatten, en dat het pas zeker is als de prednison is uitgwerkt. Het is rommel maar ja als het leven er minder pijnlijk door wordt. (in lichamelijke zin.) Nu de geestelijke pijn nog aanpakken en dan is het leven een groot feest. Maar ja dan moeten die andere pennen likkende tering #@#$&@@#$ zoals bij voorbeeld de belastingdienst wel een beetje meewerken.

No comments:

Post a Comment

Reageren mag......graag zelfs, maar houd het wel netjes.
Reactions are fine.....you are very welcome, but do not abuse the language

When This Life Ends A New Life Begins

  Dear Bloggers, Just before springtime comes and every now and then there’s a little ray of sunshine that brightens up the dark days of t...